31 Dec 2016

Before welcoming 2017 / 2017年、酉年を迎える前に。

Time flies, Namihei flies, and I can't fly.
Well, I can't believe that it's already New Year's Eve. I was still cleaning up my room, yet haven't finished it yet.
Today it was a special day for me and Namihei. Namihei debuts! What am I talking about? I had been waiting for this day since I got an offer from a publisher this September. Namihei is in a book! It's only two pages, but still you can see 12 photos of her. You'll find the secret of charm of Namihei.
Thank you very much for visiting my blog this year and I hope you'll enjoy Namihei's daily life next year as well. Wish you a Happy New Year!!!

あっという間に大晦日です。無事に大掃除は済んでいますか?私は今日も部屋の片づけに専念してみましたが、終わりませんでした。
今日は、波平と私にとって特別な日なんです。波平、デビューですよ(笑)。今年9月にお話をいただいていたのですが、本日ようやく発売されました。マガジンハウスさんより、「#とりまみれ」というムック本に、波平が2ページにわたり紹介されています。単なる食いしん坊だと思っていたのですが、「遊びのスペシャリスト」と紹介されています!
本屋さんへ行かれたら、ぜひペット関連のところでチェックしてみてくださいね。
今年も波平ブログを読んでくださって、本当にありがとうございました。来年もなみちゃんの楽しい日々をお伝えできるように頑張りますので、よろしくお願いいたします。
ではみなさん、良いお年をお迎えください!

にほんブログ村 鳥ブログ セキセイインコへ
にほんブログ村

No comments:

Post a Comment