5 Dec 2016

Give me more! / もっとちょうだい。

How was your weekend?
As for Namihei, she was doing well! I'm just worried about her appetite though. She wants to eat more and more.
When we were playing in my room, she asked me for more pellets. I know it's not good idea, but I gave her a bit.
Oh, I bought a Christmas gift for Namihei last Saturday. I even wrapped them with colourful paper. I put them in the cupboard so that Namihei won't notice it.
Now I can't wait for Christmas Day!

週末はいかがお過ごしですか?
波平は、元気いっぱいでしたが、やはり気になるのが食欲。なみちゃん、もっと食べたい、もっと食べたいの繰り返しです。
一緒に部屋で遊んでると、もっとペレットちょうだいとアピールしてくるので、いけないとは思いましたが、ちょっとあげてしまいました。
そういえば、土曜日にようやくなみちゃんのクリスマスプレゼントが買えましたよ!
ちゃんと、ラッピングまでしました(紙で包んだだけですけど)。いま、クローゼットにしまってあります。これでなみちゃんに気づかれませんからね。
クリスマスまで待ち遠しいです!

にほんブログ村 鳥ブログ セキセイインコへ
にほんブログ村

No comments:

Post a Comment