24 Dec 2016

Special treatment / 特別ごほうび。

Have you got Christmas gifts for your family and friends? Then what about for yourself?
Well, Father Christmas didn't visit our house, but I myself gave a Christmas gift to Namihei.
Oh, by the way, do you know there is Santa school in London?! It seems Father Christmas also needs education!
What did I give Namihei? Special millet balls, a foraging toy, and a hammock.
Tonight I only gave her one millet ball, and she looked very happy. Hmm... she was a bit afraid of the hammock, so it may take time for her to play with it. For the foraging toy, it seems that she knows how it works already.
Thank you very much for visiting this blog and let me wish you a Merry Christmas!

ご家族や友人にクリスマスプレゼントは用意しましたか?自分用のプレゼントも準備していますか?
我が家にサンタは来ませんが、私が波平にクリスマスプレゼントを用意しましたよ。
そういえば、ロンドンにはサンタの学校があるそうですよ。サンタもちゃんと教育を受けるんですね(笑)。
さて、なみちゃんへのプレゼントの中身の発表です。粟穂ボール、フォージングトイ、そしてハンモックです。
今日は粟穂ボール1つだけ、ごほうびにあげました。とってもうれしそうでしたよ!ハンモックは、まだちょっと怖いみたいです。これで遊んでくれるには時間がかかりそうですね。フォージングトイはといえば、もう仕組みがわかっているようですよ。
いつもブログを読んでくださってありがとうございます。素敵なクリスマスをお過ごしくださいね!

にほんブログ村 鳥ブログ セキセイインコへ
にほんブログ村

No comments:

Post a Comment