30 Dec 2016

Another lazy day / だらだらの1日

It's really fantastic that I can spend lots of time with Namihei. Well, it must be nice if I can work at home so that I can stay with her a lot.
As for Namihei, she doesn't care about my presence and she does her daily things. When I wanted to play with her, she was napping.
Actually I had to clean up my room, but I was too lazy to do that. I did a bit though. Tomorrow, I hope I can be more useful and do all chores!

 波平と一緒にいられる時間がたくさんあるのは、本当にうれしいことです。
在宅勤務だったら、どんなにいいだろう、なんて考えてしまいますね。
でも、波平は私の存在なんてお構いなしで、いつもと変わらぬ1日を過ごしてます。私が一緒に遊んでほしいと思った時は、お昼寝中でした!
私も、大掃除をしなければいけなかったのですが、どうも気が進まなくて。ま、ちょっとは掃除したんですけどね。明日こそ、もうちょっと気合いを入れて、家事をこなしたいと思います!

にほんブログ村 鳥ブログ セキセイインコへ
にほんブログ村

No comments:

Post a Comment