4 Jun 2016

10 Facts about Namihei / 波平にまつわる10の事実

Do you use Instagram? I post Namihei photos every day there and Namihei is pretty popular now.
Yesterday I was tagged by one of my followers to do "10 facts". It seems that I need to think of 10 facts about me, so I'll write down 10 facts about me and Namihei!
I was thinking of the facts about Namihei. Well, it was our destiny to meet each other, as she was taken to the shop where I met her by mistake. I wanted a blue budgie, but I chose her in the end (I even didn't notice her presence at first!) Of course, I'm very happy with Namihei now. That's the solid fact!

インスタグラムは活用していますか?私は毎日インスタグラムで波平写真を公開しています。なみちゃん、結構人気インコなんですよ。
昨日、フォロワーの方に「10の事実」を書きだすミッションを託されたのですが、どうやら自分についての10の事実を書けばいいようです。そんなわけで、私となみちゃんにまつわる10の事実でも書こうかと思ってますよ。
そして、なみちゃんの事実を考え始めたわけですが、私たちの出会いは運命だったんですよね。なみちゃんがいたお店のスタッフに、なみちゃんは間違えて仕入れてきてしまったインコだと言われたんです。しかも、私が欲しいと思っていたのはブルーのインコ。最終的にはなみちゃんをお迎えしたんですけど、最初はなみちゃんの存在にすら気づいていませんでした(笑)。今、ゆるぎない事実として言えること。それは、なみちゃんと一緒にいられて幸せだということです。

にほんブログ村 鳥ブログ セキセイインコへ
にほんブログ村

No comments:

Post a Comment