23 Jun 2016

Budgie Odour / インコ臭

Budgie odour - it's a lovely aroma for those who keep budgies, I suppose.
I always have a smell of Namihei whilst saying "oh, it's stink". Well, yet it's an attractive scent and I can't stop smelling it.
Last night I noticed that my room was full with the smell of Namihei when I came back after taking a shower.
Well, does Namihei try to take over my room with marking?!
I'm also wondering... do people notice the smell of a budgie from me?! In the future, all my belongings may have Namihei's scent!

インコ臭、それは、インコを飼っている人たちの間では、心地よいアロマのようなもの。
私もついつい、「あ、臭い!」と言いながらも、波平の匂いをかいでしまいます。なんとも言えない、魅惑の匂いなんですよね。だから、やめられません(笑)。
昨晩、シャワーを浴びて部屋に戻った時に気づいたのですが、私の部屋がなみちゃんの匂いで充満してたんです。
もしかしてなみちゃん、マーキング行為で私の部屋を乗っ取るつもりなんでしょうか?!
気になるのが、周りの人は私のこと、インコ臭いと思っているのでしょうか。そのうち、私が持ってるものみーんな、インコ臭がする、なんてことになったりして…。

にほんブログ村 鳥ブログ セキセイインコへ
にほんブログ村

No comments:

Post a Comment